Analiza medijskog publiciteta
Kompanije i organizacije svojim aktivnostima većinom postavljaju jasne i mjerljive ciljeve poslovne uloge odnosa s javnošću (OSJ). Važan segment OSJ zauzimaju odnosi s medijima. Interakcijom s medijima nastaju za kompaniju važni medijski sadržaji. Analize medijskih objava koje smo razvili u Press clippingu odgovaraju na ključna pitanja povezana s upravljanjem korporativnog medijskog identiteta. Takođe odgovaraju na pitanja o učinkovitosti aktivnosti OSJ. Učinke aktivnosti OSJ u segmentu komunikacije s medijima, kompanije utvrđuju jednim od načina mjerenja i vrednovanja clippinga. Stoga, glavno pitanje nije treba li mjeriti, nego kojom metodom mjeriti i ko je korisnik dobivenih podataka. Naš je savjet da ne upotrebljavate površne analitičke modele koji mogu umanjiti vrijednost i stvarni rad stručnjaka za OSJ. Tako na primjer dobro odrađenom poslu može biti umanjena vrijednost, dok loše odrađen posao može ostati skriven i zamagljen. U preglednim grafikonima i tebelama lako ćete provjeriti podatke koji vas zanimaju. Sve analize radimo po mjeri korisnika. Povjerite izradu analiza stručnjacima.
Naše analize:
Simplia / Simplia Plus
Kvalia / Kvalia Plus
Advertia Logo / Advertia Ad
Eventia / Monitoria
AVE ilustracija / UGC sadržaj na Internetu