LLYC-ova kampanja o samoći preuzima Grand Prix na dodjeli nagrada 2020 IPRA Golden World Awards, dok Apriori World daje globalni doprinos
Grand Prix 2020. godine na dodjeli nagrada za izvrsnost IPRA Golden World Awards for Excellence (GWA), najprestižnija svjetska shema PR nagrada, jest The Last Older Person to Die in Loneliness, koju je kreirala španjolska agencija LLYC u ime svog klijenta The BBK Foundation. Kampanja je bila savršen primjer nekonvencionalne komunikacijske strategije osmišljene da započne razgovor na tabu temu – usamljenost starijih osoba. Za grafički prikaz poruke korištena je najrealnija skulptura.
Global Contibution Award dodjeljuje se za PR s ciljem postizanja jednog od UN-ovih ciljeva održivog razvoja. Dobitnik 2020. godine su Sapuni s točkicama hrvatske agencije Apriori World za njihovog klijenta Udrugu slijepih Zagreb. Apriori World agencija radi pro bono šest godina za USZ, a Sapune s točkicama proizvodi tvrtka Sfera Visia specijalizirana za društveno poduzetništvo. Sapun s točkicama pružio je jednostavno rješenje starog problema. Komunikacijska strategija za povećanje prihoda za ovaj socijalni project, koji uključuje proizvodnju sapuna s Brajevim točkama, potaknula je javnost da ovaj sapun pokloni. Projekt ispunjava UN-ov cilj održivog razvoja 10: smanjene nejednakosti.
Sapuni s točkicama
“Ovogodišnji Grand Prix bio je vrlo zasluženo savladan, kao i važan, ali često zaboravljen problem na vrlo angažiran i kreativan način”, komentira Svetlana Stavreva, predsjednica IPRA-e i predsjednica žirija: “I osjetila sam da Global Contribution Award 2020 pripada dirljivoj i maštovitoj kampanji koja je doista bila usmjerena na smanjenje nejednakosti. ”
Pozadina IPRE
IPRA, Međunarodno udruženje za odnose s javnošću, vodeća je globalna mreža stručnjaka za odnose s javnošću. Članstvo je individualno, a ne korporativno. Cilj mu je unaprijediti razvoj otvorene komunikacije i etičke prakse odnosa s javnošću. IPRA ispunjava ovaj cilj kroz mogućnosti umrežavanja, svoj kodeks ponašanja i intelektualno vodstvo struke. IPRA je organizator godišnjih nagrada Golden World Awards – PR-ove globalne sheme nagrada. Sa 60 godina iskustva, IPRA, koju su priznali Ujedinjeni narodi, danas je prisutna u cijelom svijetu gdje god se prakticiraju odnosi s javnošću. IPRA pozdravlja sve one iz struke koji dijele njezin cilj i koji žele biti dio IPRA-ine svjetske stipendije. Za više informacija posjetite: www.ipra.org
Pozadina Golden World Awards for Excellence.
Godišnja inicijativa IPRA Golden World Awards (GWA), uspostavljena 1990. godine, prepoznaje izvrsnost u praksi odnosa s javnošću širom svijeta u različitim kategorijama. Dobitnici nagrade posebno se ponose priznanjem dodijeljenim njihovom ulasku u članstvo koji ispunjava međunarodne standarde izvrsnosti u odnosima s javnošću. Ukupni IPRA Grand Prix za izvrsnost svake se godine predstavlja unosu za koji se ocjenjuje da predstavlja najviše standarde te godine. Iako postoji mnogo nacionalnih i regionalnih PR nagrada, postoji samo jedna uistinu globalna shema: GWA.