Novosti vezane za ažuriranja na društvenim mrežama
Posljednjih mjeseci pojavilo se dosta novih lista i najava o tome što dolazi s Facebooka, Instagrama, Twittera i Snap-a.
Nedavna ažuriranja
Redizajn Twittera .
Na desktop-u Twitter je omogućio korisnicima da mijenjaju veličinu fonta, boju šemei pozadinu. To je odlična stvar za one koji troše dosta vremena nadgledajući aktivnost na Twitter-u. Krajnja lijeva bočna traka slična je kao traka na mobilnoj aplikaciji, tako da bi se korisnici u pokretu trebali lakše orjentisati prilikom prelaska s sa desktop na mobilnu platformu.
Podrška za IGTV okruženje.
Dok je IGTV u početku ponudio samo vertikalnu video podršku, horiznsnimci su sada dopušteni. Ovo je blagoslov za brendove koje žele svoj sjajni izgled i osjećaj za svoj IGTV kanal, a da ne odustanu od širokih snimaka za vertikalni format. Proširenje kartice Instagram “Istražite”. Prednost proširenja kartice sada filtrira sadržaj po interesima i uključuje prečicu “Shop” koji korisnicima omogućuje lakši pronalazak i kupovinu robe i usluga.
Biblioteka oglasa na Facebooku.
U pokušaju da poveća transparentnost i spriječi širenje dezinformacija prije predsjedničkih izbora 2020. godine, Facebook je pokrenuo Biblioteku oglasa, u kojoj oglasi sjede sedam godina. Novinari i istraživači imaju “dublji pristup” od prosječnog korisnika, navodi se u nedavnom izvješću New York Timesa , koje je također otkrilo da je Biblioteka imala velike pogreške zbog kojih je bilo teško pretražiti. Ažuriranjem, Facebook je objavio redizajn svog upravitelja oglasa koji pojednostavljuje interface. Istaknuti sadržaji uključuju kombinacovanu traku za pretraživanje i filtriranje, pristupačnije opcije uređivanja i mogućnost rada na više kartica.