Objavljen program 17. PRO PR konferencije

Objavljen program 17. PRO PR konferencije

objavljen-program-17-pro-pr-konferencije

Na konferenciji će svoja iskustva i znanja sa više od 200 komunikacijskih stručnjaka iz regije podijeliti ugledni domaći i strani stručnjaci.

Organizacijski odbor PRO PR konferencije objavio je danas službeni program 17. izdanja ove međunarodne konferencije za odnose s javnošću.

Konferencija će se održati od 10. do 13. travnja/aprila 2019. godine u hotelu Katarina u Selcu, Hrvatska, a ugostit će više od 200 komunikacijskih stručnjaka iz cijele regije. Svoja će bogata znanja i iskustva sa sudionicima podijeliti ugledni domaći i strani stručnjaci: Patrick Harrison, bivši glasnogovornik NJ.E. princa od Walesa te direktor reputacijskog menadžmenta i strateških odnosa s medijima u Weber Schandwicku, Laura Garcia, predsjednica FIBEP-a, Svetlana Stavreva, predsjednica IPRA-e, Marcelo Risi, šef komunikacija u Svjetskoj turističkoj organizaciji, Raymond Frenken, voditelj komunikacija i DOP-a u Europskoj bankovnoj federaciji te Oliver Faust, dopredsjednik Renault grupacije za društveno odgovorno poslovanje i direktor Fondacije Renault.

Između ostalih, pozitivne primjere iz prakse predstavit će i hrvatski stručnjaci: Snježana Bahtijari, direktorica marketinga, komunikacija i društveno odgovornog poslovanja u Ericsson Nikoli Tesli, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih komunikacija u Heinekenu Hrvatska te Dario Gabrić, voditelj ureda korporativnih komunikacija u Erste & Steiermaerkische banci.

Konferencija će se održati pod pokroviteljstvom Grada Crikvenice i Turističke zajednice Grada Crikvenice, Hrvatske udruge za odnose s javnošću te krovnog svjetskog udruženja za odnose s javnošću (IPRA-e).

Cijena kotizacije će i ovoga puta biti potpuno prilagođena standardu jugoistočne Europe pa će početna cijena trodnevne kotizacije iznositi 495 eura + PDV, a uključuje hotelski smještaj na bazi punog pansiona, sva predavanja, panel diskusije, turističko razgledavanje te ulaznicu za PRO PR Awards.

U sklopu 17. PRO PR konferencije, organizirat će se i osma po redu svečana dodjela priznanja PRO PR Awards, koja su namijenjena pojedincima koji su svojim radom doprinijeli razvoju i pozicioniranju struke odnosa s javnošću. Prošlog tjedna objavljeno je da je dobitnik priznanja u kategoriji PRO PR Infigo Award Marjan Novak, urednik i novinar slovenačkog Marketing Magazina. Imena dobitnika u kategorijama PRO PR Awards, PRO PR Vision City i PRO PR Vision Manager bit će objavljena početkom siječnja/januara 2019. godine.

Share this post