Postizanje veće transparentnosti političkim oglasima u 2019. godini
Dok teku pripreme za velike izbore širom svijeta ove godine, nastavlja se fokusiranje na spriječavanje stranih uplitanja.
Radi se na nadovezivanju na političke napore u pogledu transparentnosti koja su pokrenuta u SAD-u, Velikoj Britaniji i Brazilu. Politički oglašivači u ovim zemljama moraju potvrditi svoj identitet i lokaciju prije nego što mogu prikazivati oglase, a njihovi oglasi se čuvaju u javnoj biblioteci oglasa koja se može pretraživati do sedam godina.
U nadolazećim mjesecima, biće uvedena dodatna zaštita prije predstojećih izbora.
- Nigerija i Ukrajina: Privremeno će se proširiti izvršenje zaštite i neće biti prihvaćeni strani izborni oglasi , počevši od Nigerije 16. januara.
- Indija: U februaru će se pokrenuti biblioteka oglasa i sprovesti ovlašćenja uoči opštih izbora u zemlji ovog proljeća.
- EU: Planirano je da se uvedu alati za transparentnost oglasa pre izbora u maju.
- Globalno: Do kraja juna obezbjediće se set alata zaštite za oglašivače širom svijeta.