Postizanje veće transparentnosti političkim oglasima u 2019. godini

Postizanje veće transparentnosti političkim oglasima u 2019. godini

Dok teku pripreme za velike izbore širom svijeta ove godine, nastavlja se fokusiranje na spriječavanje stranih uplitanja.

Radi se na nadovezivanju na političke napore u pogledu transparentnosti koja su pokrenuta u SAD-u, Velikoj Britaniji i Brazilu. Politički oglašivači u ovim zemljama moraju potvrditi svoj identitet i lokaciju prije nego što mogu prikazivati oglase, a njihovi oglasi se čuvaju u javnoj biblioteci oglasa koja se može pretraživati do sedam godina.

Flat design stylish vector illustration megaphone with cloud of colorful application icons on media theme. Digital marketing concept. Isolated on stylish turquoise background

U nadolazećim mjesecima, biće uvedena dodatna zaštita prije predstojećih izbora.

  1. Nigerija i Ukrajina: Privremeno će se proširiti izvršenje zaštite i neće biti prihvaćeni strani izborni oglasi , počevši od Nigerije 16. januara.
  2. Indija: U februaru će se pokrenuti biblioteka oglasa i sprovesti ovlašćenja uoči opštih izbora u zemlji ovog proljeća.
  3. EU: Planirano je da se uvedu alati za transparentnost oglasa pre izbora u maju.
  4. Globalno: Do kraja juna obezbjediće se set alata zaštite za oglašivače širom svijeta.

Share this post