PRESS CLIPPPING D.O.O. BANJA LUKA DOBITNIK PRIZNANJA BONITETNO POUZDANE KOMPANIJE
Praćenje medija je proces čitanja, gledanja ili slušanja sadržaja medijskih izvora na neprekidnoj osnovi, a zatim identifikovanje, čuvanje i analiziranje sadržaja koji sadrži određene ključne reči ili teme. Ključno sredstvo za odnose s javnošću.
Press clipping d.o.o. Banja Luka je specijalizovana agencija za praćenje medija i analize medijskih objava. Na tržištu BIH, prisutni su od 2004. godine, a u saradnji sa partner agencijama Press Clipping Grupacije iz Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Srbije i Crnoj Gore svim korisnicima usluga omogućeno je sistemsko praćenje medija kako iz regiona, tako i cijelog svijeta.
S obzirom na razvoj tehnologije, rast i padove medija, načine slanja i primanje informacija, Vladimir Savić direktor Press clipping d.o.o Banja Luka ističe kako je vrlo zahtjevno biti spreman za razvoj i istovremeno pripremati korisnika usluga na promjene, da koriste nove sisteme i nove načine upotrebe. “Kvaliteta, brzina, pouzdanost i dugogodišnje iskustvo glavne su odrednice u našem radu, a savremena, prilagodljiva softverska i kreativna rješenja, te timski rad omogućuju nam da smo uvijek među prvima. Naša misija je konstantno razvijati alate za praćenje i razumijevanje medija. Tako smo početkom 2017.godine uz veliku i nesebičnu pomoć naših partner agencija iz Slovenije, Hrvatske i Makedonije, implementirali nova softverska rješenja koja su svim našim korisnicima omogućili preglede medijskih objava, kako iz tradicionalnih medija, štampe, tv i radio stanica, tako i online medija, web portala, blogova, foruma i svakako društvenih mreža, a u zavisnosti od njihvovih potreba najkasnije do 09:00 časova ujutro za tekući dan. Naša platforma je prilagođena svim uređajima (računar, pametni telefon, tablet) na kojoj je pored pregleda medijskih objava omogućeno i samostalno kreiranja izvješetaja sa posebnim naglaskom na izradu analitčkih izvjšetaja. ”, navodi Savić.
Press clipping danas koriste kompanije, institucije, pojedinci, političari, udruženja i svako od njih ima svoje ciljeve i vizije pa se u skladu s tim i clipping za svakog priprema strateški. Poseban naglasak stavljamo na analize medijskih objava, kojima provjeravamo kako su mediji prenijeli poruku, koji su to ključni elementi pojavljivanja u medijima, te kako vas je ciljana javnost mogla doživjeti kroz različite medijske kanale. U skladu s priznatim svjetskim metodologijama razvijamo sadržajno različite dnevne, mjesečne, kvartalne, polugodišnje i godišnje medijske analize.
Na pitanje, šta za Vas predstavlja pouzdanost, te sam projekat pod istim nazivom, Vladimir Savić, navodi: „Da bi posao bio uspješan, potrebno je da su sve njegove komponente pouzdane i da se na njih u svakom trenutku možemo osloniti. Kako je projekat dodjele sertifikata bonitetne pouzdanosti zasnovan isključivo na rezultatima analize pokazatelja poslovanja koji su uokvireni u međunarodno priznate standarde i kriterije, omogućeno nam je da pravovremeno imamo uvid u nezavisnu i mjerljivu ocjenu tržišnog kredibilteta potencijalnih partnera“.