PRESS CLIPPPING D.O.O. BANJA LUKA DOBITNIK PRIZNANJA BONITETNO POUZDANE KOMPANIJE

PRESS CLIPPPING D.O.O. BANJA LUKA DOBITNIK PRIZNANJA BONITETNO POUZDANE KOMPANIJE

 

PRESS CLIPPING NEIZOSTAVAN ALAT SVAKE KOMUNIKACIJE

Praćenje medija je proces čitanja, gledanja ili slušanja sadržaja medijskih izvora na neprekidnoj osnovi, a zatim identifikovanje, čuvanje i analiziranje sadržaja koji sadrži određene ključne reči ili teme. Ključno sredstvo za odnose s javnošću.

Press clipping d.o.o. Banja Luka je specijalizovana agencija za praćenje medija i analize medijskih objava. Na tržištu BIH, prisutni su od 2004. godine, a u saradnji sa partner agencijama Press Clipping Grupacije iz  Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Srbije i Crnoj Gore svim korisnicima usluga omogućeno je sistemsko praćenje medija kako iz regiona, tako i cijelog svijeta.

S obzirom na razvoj tehnologije, rast i padove medija, načine slanja i primanje informacija, Vladimir Savić direktor Press clipping d.o.o Banja Luka ističe kako je vrlo zahtjevno biti spreman za razvoj i istovremeno pripremati korisnika usluga na promjene, da koriste nove sisteme i nove načine upotrebe. “Kvaliteta, brzina, pouzdanost i dugogodišnje iskustvo glavne su odrednice u našem radu, a savremena, prilagodljiva softverska i  kreativna rješenja, te timski rad omogućuju nam da smo uvijek među prvima. Naša misija je konstantno razvijati alate za praćenje i razumijevanje medija. Tako smo početkom 2017.godine uz veliku i nesebičnu pomoć naših partner agencija iz Slovenije, Hrvatske i Makedonije, implementirali nova softverska rješenja koja su svim našim korisnicima omogućili preglede medijskih objava, kako iz tradicionalnih medija, štampe, tv i radio stanica, tako i online medija, web portala, blogova, foruma i svakako društvenih mreža, a u zavisnosti od njihvovih potreba najkasnije do 09:00 časova ujutro za tekući dan. Naša platforma je prilagođena svim uređajima (računar, pametni telefon, tablet) na kojoj je pored pregleda medijskih objava omogućeno i samostalno kreiranja izvješetaja sa posebnim naglaskom na izradu analitčkih izvjšetaja. ”, navodi Savić.

Press clipping danas koriste kompanije, institucije, pojedinci, političari, udruženja i svako od njih ima svoje ciljeve i vizije pa se u skladu s tim i clipping za svakog priprema strateški. Poseban naglasak stavljamo na analize medijskih objava, kojima provjeravamo kako su mediji prenijeli poruku, koji su to ključni elementi pojavljivanja u medijima, te kako vas je ciljana javnost mogla doživjeti kroz različite medijske kanale. U skladu s priznatim svjetskim metodologijama razvijamo sadržajno različite dnevne, mjesečne, kvartalne, polugodišnje i godišnje medijske analize.

Na pitanje, šta za Vas predstavlja pouzdanost, te sam projekat pod istim nazivom, Vladimir Savić, navodi: „Da bi posao bio uspješan, potrebno je da su sve njegove komponente pouzdane i da se na njih u svakom trenutku možemo osloniti. Kako je projekat dodjele sertifikata bonitetne pouzdanosti zasnovan isključivo na rezultatima analize pokazatelja poslovanja koji su uokvireni u međunarodno priznate standarde i kriterije, omogućeno nam je da pravovremeno imamo uvid u nezavisnu i mjerljivu ocjenu tržišnog kredibilteta potencijalnih partnera“.

Share this post